750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Poftă bună, Ioana !
1 décembre 2011

"vom uita ce e dincolo de perete..."

Recunosc, nu mi-am ținut promisiunea. Chiar dacă aș susține contrariul, calendarul de pe blog m-ar contrazice vehement.

Adevărul e că nu îmi place să gătesc dacă nu ești aici. Să te răsfăț, să te surprind, să te ademenesc să îmi testezi invențiile culinare. Uneori e nevoie de mult curaj !

Dar.

 E început de iarnă și sunt o winter lady la fel ca tine. E postul Crăciunului, pe care nu îl mai țin cu strășnicia de odinioară, din diferite motive (printre care unul absolut meschin: teama de kilogramele pe care mereu le adaug în aceste perioade).

Prin urmare o să facem cură de dovleac parfumat cu scorțișoară. De mere coapte garnisite cu dulceață și nuci.

Cură de colinde și de poezie blândă, pură, românească.

Cură de frumusețe, de amintiri, de miresme din copilăria noastră legănată de aceleași două persoane care ne sunt scut, refugiu, alean și balsam.

"alungă de pe față orice grijă/soneria și ceasul toate le-am spart

vom ieși din timp, vom ieși o repriză... "

 

Poftă bună, Ioana !

Photo084

Photo086

 

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Poftă bună, Ioana !
Publicité
Archives
Publicité