750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Poftă bună, Ioana !
30 avril 2011

Zis și făcut !

Iată ! Am promis că vom găti împreună în fiecare week-end, eu fiind cobaiul propriilor rețete.

Așa că astăzi te invit la moules...sans frites. Pentru că...silueta. Și vara, în curând.

După ce te-am lăsat la aeroport, o tură prin Carrefour mi-a amintit de ocean, de crêperies, de braderie de Lille și de promisiune. Ca de obicei, am intrat pentru ceva și am cumpărat multe altele, mai mult sau mai puțin planificate. Printre care o plăsuță cu midii. Și vinul aferent.

Așadar. Le speli bine cu peria, făcând abstracție de miros.

O ceapă cubulețe. Câțiva căței de usturoi. O fugă până la piață pentru o legătură de pătrunjel. Incredibil, am reușit, am luat doar pătrunjel. Am rezistat eroic căpșunilor, roșiilor foarte gustoase (reclama dixit).

Tai pătrunjelul, îl arunci și pe el în cratiță peste ceapă, usturoi, midii și un pahar cu vin.

(Mi-am dat seama că vinul trebuie să fie de calitate, pentru parfum și savoare).

Acoperi și lași să fiarbă câteva minute ( să zicem 10), până se deschid toate midiile.

Asta e tot. Poftă bună, Ioana !

IMG_0378

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Poftă bună, Ioana !
Publicité
Archives
Publicité