750 grammes
Tous nos blogs cuisine Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Poftă bună, Ioana !
22 mai 2011

Coteau-du-Layon...chébon !

Seulement voilà.

Nu am reușit, evident, să găsesc vinul respectiv la noi, așa că l-am folosit tot pe cel care rămăsese în frigider de când am gătit moules, adică Colinele Dobrogei, demi-sec.

Așadar astăzi vom face o salată de fasole albă (sau roșie dacă preferi).

Într-o tigaie în care ai pus puțin ulei de măsline, arunci câțiva căței de usturoi mărunțiți, atenție să nu se ardă și apoi o ceapă roșie tăiată julien (adică solzișori).

Lași la foc mic până se inmoaie ceapa, pui mirodenii (eu am găsit în dulap un amestec din acela adus de tine de la Toulon- piper, cimbru, boia, ceapă - )apoi verși jumătate de pahar de vin. Psssschiiittt !

Când s-a evaporat vinul adaugi conținutul unei cutii de fasole boabe, indiferent ce culoare, dacă vrei poate fi chiar tricoloră.

Învărtești de câteva ori cu lingura de lemn, hein, și...le tour est joué ! (jeu de mots facile, je sais)

După  ce se răcește, adaugi câteva roșii cherry tăiate cubulețe, pătrunjel, mărar, am pus chiar câteva fire de rucola, în fine, toate ierburile care se ofileau aiurea prin frigider. Și o linguriță de vinaigre balsamique.

E bun...răcoritor...mâine voi avea un kilogram în plus și va trebui să revin la carne. Dar până atunci...

Poftă bună, Ioana !

IMG_0431

 

 

Publicité
Publicité
Commentaires
Poftă bună, Ioana !
Publicité
Archives
Publicité